Nové funkce v SafeQ 4 - Lanier.cz

Nové funkce v SafeQ 4

Potřebujete srozumitelný přehled, který vám umožní kontrolovat využívání tiskáren a kopírek napříč vaší firmou? S funkcemi jako Follow-me, zabezpečený tisk, oblíbené úlohy a mnoha dalšími v sobě SafeQ koncentruje tiskové prostředí vaší společnosti, umožňující monitorovat a kontrolovat náklady na tisk a kopírování. Nová řada SafeQ 4 vám přinese ještě výrazné zlepšení.

 

Centrální správa tiskového prostředí

Jedna z nových funkcí SafeQ 4 je Private Cloud. Tato technologie usnadní provoz tiskového prostředí především ve středních a velkých firmách, které mají několik poboček. Díky této funkcionalitě bude moci administrátor tiskového prostředí spravovat vše centrálně z jednoho webového rozhraní. Nastavené změny se automaticky stáhnou z centrály i do všech poboček, takže řešení výrazně šetří čas. Výhodou je také možnost centrálního monitoringu všech poboček a jejich vzájemné porovnání.

 

Mobilní tisk

Další z funkcí nové verze SafeQ 4, kterou jistě oceníte, je mobilní tisk. Uživatelé již nebudou při tisku dokumentů omezeni pouze na své pracoviště a připojení k počítači. Od této chvíle mohou tiskové úlohy posílat prakticky odkudkoliv prostřednictvím chytrých telefonů či iPadů. Vytisknuté dokumenty si pak stačí jen vyzvednout na příslušné tiskárně. Tak jednoduché to je s novou verzí SafeQ 4.

 

Nižší náklady díky jasným pravidlům

Díky této funkci bude moci administrátor nastavit soubory pravidel a jednotlivým uživatelům rozdělit role, podle kterých budou tisknout a kopírovat. Tato pravidla stanovují, který uživatel smí tisknout jednostranně či pouze oboustraně, barevně nebo pouze černobíle. Můžeme vám zaručit, že díky této funkci klesnou výrazně náklady společnosti na tisk a kopírování nejen díky stanoveným pravidlům, ale i díky vlastní sebekázni uživatelů.

 

Rozúčtování podle projektů i podprojektů

Ať už jste projektová kancelář, právní kancelář, reklamní agentura, nebo prostě jen pracujete na principu projektů, jistě přivítáte novou funkci SafeQ 4, díky níž budete moci sledovat jednotlivé náklady za tisk a kopírování a přiřazovat je ke zpětnému zaúčtování klientům. Sledovat můžete nejen účtování na projekt, ale také jej členit na podprojekty například podle fáze, oblasti nebo tématu.

 

Uživatelské rozhraní

V SafeQ 4 si může každý uživatel vytvořit podle svých preferencí personalizované ovládací panely pro práci s tiskovým řešením. Na jediném webovém rozhraní uživatel nalezne informace, které hledá. Uvidí zde vlastní úlohy a jejich zpracování. Díky této funkcionalitě aplikace SafeQ 4 uvidí uživatel výpočet ceny za stránku ještě před samotným tiskem. Díky tomu si může například změnit nastavení na úspornější černobílý a oboustranný tisk.

 

Zaujala vás nové verze SafeQ 4? Měli byste o ni zájem, nebo byste se chtěli dozvědět více informací? Kontaktujte nás!